Retourneren
Let op:
- Artikelen dienen opgedragen, ongewassen en ongebruikt te zijn (uiteraard mag kleding zijn geschikt).
- Het artikel moet in originele staat verkeren en voorzien van de originele verpakking met prijskaartje.
- Schoenen zonderdoos schoenen kunnen niet retour verzonden worden.
- Oorbellen kunnen niet retour gestuurd worden vanwege hygiënische redenen.
- Bodystockings kunnen niet retour gestuurd worden vanwege hygiënische redenen
- Panty's kunnen niet retour gestuurd worden vanwege hygiënische redenen
- SALE artikelen kunnen niet retourneren.
De retourzending is altijd voor eigen rekening van de klant.
Dit kunt u gemakkelijk doen in uw eigen account op onze webshop geregeld.
- Inloggen met je e-mailadres. Klik hier
- U ontvangt een code op uw e-mail in uw login.
- Retour aanvragen
-
Klik op de items die u wilt retourneren.
Uitzonderingen op retourzendingen: zijn afgeprijsde items deze kunnen niet worden aangevraagd. - Kies een reden.
- Retour aanvragen.
U ontvangt dan van ons een goede keuren van u retouraanvraag.
KLIK HIER OM EEN RETOURLABEL AAN TE MAKEN.
Woon je in Almere haven dan kan je je retourpakket bij Schoenmakerij Markus Gratis afleveren. Wij halen deze daar dan op.
* JE EIGEN RETOURLABEL GEMAAKT VIA DHL!
1. Kies Standaard pakket vanaf € 3,15
Pakket Maximaal 10 kg 80 x 50 x 35 cm € 5.45
2. Voornaam : Fashion
Achternaam : Koopje
1329AB , 41 - P
info@fashionkoopje.nl
Almere
Persoonlijk bericht:
Klik op deze aan - Je ontvanger krijgt via e-mail het zendingsnummer voor track en trace.
Dit is GRATIS
Label printen Print zelf het label en plak op je pakket. Ook te leveren bij een DHL pakketautomaat. Gratis
5. Betaalmethode kiezen en betalen.
Retourinstructies:
- Verpak de artikelen die je retourneert
- Bedek of verwijder eventuele oude verzendlabels.
- Geef het pakket af bij DHL Servicepoint
- Volg je retourzending om te controleren of het bij onze aankomst is.
Terugbetalingsbeleid:
Wanneer wij uw retour in goede orde ontvangen en gecontroleerd hebben. Streven vruchtbaar je retour binnen 1-2 werkdagen na ontvangst te verwerken. Hierna storten we het restitutiebedrag van het item zo snel mogelijk terug.
Voor wie komt het risico van de retourzending?
Wanneer u iets online besteld heeft, wordt er een koopovereenkomst gesloten tussen u en de verkoper. Tot het moment van bezitsverschaffing ligt het risico op onmogelijke schade of verlies van het pakket bij de verkoper. Dit houdt tot het moment dat u het product daadwerkelijk in uw handen krijgt, de verkoper het risico draagt.
Vanaf het moment van de bezitsverschaffing gaat het risico over van de verkoper op de koper. Dit betekent dat u nu zelf verantwoordelijk bent voor eventuele schade of verlies van het pakket.
Dit zorgt ervoor dat het product tijdens de retourzending beschadigd raakt of verloren raakt voor uw eigen rekening. Het is uw eigen verantwoordelijkheid geworden om ervoor te zorgen dat het product veilig is bij de potentiële verkoper.